Amata mērķis:
nodrošināt iestādes valdījumā esošā nekustamā īpašuma pārvaldītāja funkciju realizāciju, objektu apsaimniekošanas izdevumu plānošanu un vadīšanu, kā arī objektu apsaimniekošanas nepieciešamo resursu plānošanu.
Mēs uzticēsim:
• apkopot datus par Departamenta valdījumā esošā nekustamā īpašumā veiktajiem darbiem un nodrošināt minētas informācijas ievadi, atjaunošanu un sistematizēšanu;
• izskatīt un apstiprināt nekustamā īpašuma apsaimniekošanas darbu apjomu, darbu izcenojumus un izdevumu tāmes;
• sastādīt būvdarbu apjomu sarakstus, izmaksu tāmes, kā arī tehniskās specifikācijas, kas ir nepieciešamas publiskā iepirkuma procedūras sagatavošanai vai investīciju plāna un budžeta sagatavošanai;
• pildīt projektu vadītāja funkcijas vadot būvdarbus, kuriem nav nodrošināts būvuzraudzības un projekta vadības ārpakalpojums;
• veikt Departamenta valdījumā esošo nekustamo īpašumu apkopes pakalpojumu, avārijas un pirmsavārijas darbu budžeta plāna izpildes kontroli;
• izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem pasākumiem apkopes pakalpojumu, avārijas un pirmsavārijas darbu kontroles pilnveidošanai.
Mēs sagaidām:
• vidējā speciālā izglītība būvniecības sfērā vai augstāko izglītību inženiertehniskajās zinātnēs;
• vismaz trīs gadu darba pieredzi ar nekustamā īpašuma apsaimniekošanu vai būvniecību saistītā amatā;
• būvprakses sertifikātu nereglamentētā sfērā, ēku būvprojektu ekonomisko daļu apjomu un tāmju sastādīšana vai ēku būvdarbu vadīšanā;
• darba pieredzi izmaksu, kas saistītas ar nekustamā īpašuma apsaimniekošanu un uzturēšanu, noteikšanā;
• valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
• prasmi strādāt ar datoru MS Office vidē un datu uzskaites sistēmām
• labas saskarsmes un organizatoriskās prasmes.
Mēs piedāvājam:
• profesionālas izaugsmes un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;
• Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā noteiktās sociālās garantijas, tai skaitā papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām gadā, veselības apdrošināšanu un atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas (pēc viena nostrādāta gada Pašvaldībā);
• mēnešalgu no 1483 ,- EUR līdz 1840,-EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no kvalifikācijas;
• darbu profesionālā komandā.
Iesniedzamā informācija:
• dzīves gājuma un profesionālās pieredzes aprakstu (CV)
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar konkursa otrajai kārtai izvirzītajiem pretendentiem!
Pretendentus lūdzam pieteikumus ar norādi “Būvniecības pārvaldes Tehniskās apsaimniekošanas atbalsta nodaļas projektu vadītājs” līdz 2025. gada 14.decembrim iesūtīt elektroniski Rīgas valstspilsētas pašvaldības Īpašuma departamentam uz e-pasta adresi: darbsdi@riga.lv. Papildu informācija pa tālruni: 67012205, 67037940
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības Īpašuma departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539. Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības. Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.